Download als een iCal bestand

Ochtendviering
Datum:
zondag 22 september 2024
Tijd:
10:00u
Locatie:
Grote Kerk
Voorganger:
Dick Snijders
Organist:
IJsbrand ter Haar
M.m.v.:

1e Collecte:

2e Collecte:
Eigen Kerkelijke Gemeente
3e Collecte:
KiA Syrië - bouw de kerk in Syrië weer op
De kinderen van 0-3 jaar zijn van harte welkom in de crèche. Zo kunt u als ouder zonder zorg deelnemen aan deze kerkdienst. Meer informatie: crèche.
Tijdens de dienst worden alle kinderen naar voren geroepen en gaan ze na het vertellen van een verhaal gezamenlijk naar de kinderkerk.
Na de dienst is er gelegenheid om koffie of thee te drinken in De Ruimte.

kerkdienst beluisteren
viering zien via Kerkdienstgemist
Givt app Voor en na de dienst is er gelegenheid om uw gaven te geven in de daarvoor bestemde collectebakjes.
Uw giften kunt u ook overmaken op de collecterekening van de kerk: NL 06 RABO 01057 13 554 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Elst.
In verband met de verdere verwerking graag voor aanstaande woensdag.
  1. Uw gift voor collecte 1 graag onder vermelding van 'diaconie + (huidige maand)'.
  2. Uw gift voor collecte 2 graag onder vermelding van 'kerk + (huidige maand)'.
  3. Uw gift voor collecte 3 graag onder vermelding van '(datum) + (collectedoel 3)'.
Daarnaast is het mogelijk om uw giften over te maken via de Givt-App