Download als een iCal bestand

Hemels fietsen 2024
Locatie: De Ruimte
Datum: 09-05-2024
Tijd: 10:00-13:00
Onderwerp: Hemels fietsen 2024
Info: Truus de Gelder
Kerkdiensten

Donderdag 9 mei, Hemelvaartsdag, wordt er vanuit het CPO weer een fietstocht georganiseerd door onze mooie omgeving. Iedereen die kan fietsen is van harte welkom en achter- of voorop zittend op de fiets bij ouders of groot- ouders is natuurlijk ook mogelijk. Omstreeks 10.00 uur vertrekken we vanuit ‘De Ruimte’ voor een fietstocht van ongeveer 15 á 20 km. Onderweg luisteren we naar een overdenking door ds. Dick Snijders en drinken we koffie/thee. Na afloop lunchen we met elkaar in ‘De Ruimte’.

Na afloop van de lunch zal er een mandje rond- gaan waarin u een vrijwillige bijdrage kunt doen voor de onkosten van de fietstocht en lunch.
U kunt zich opgeven voor de fietstocht en de lunch of alleen de lunch (als u niet mee kunt fietsen) door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin uw naam en telefoonnummer. U kunt zich ook telefonisch opgeven via het kerkelijk bureau, tel. 0481-371357.
N.B. U kunt zich aanmelden tot en met maandag 6 mei.

Namens het CPO,
Truus de Gelder