Lid of Vriend worden?

Woon jij in Elst of omgeving of doe je al een tijdje mee met één van onze activiteiten of bezoek je de kerkdiensten? Dan kun je overwegen om lid of vriend te worden van de Protestantse Gemeente Elst.

De kerk is een plek van bezinning en waar op basis van de Bijbel gezocht wordt naar de zin van het leven of je plaats in de maatschappij. Dat doe je niet alleen, de kerk is een levende gemeenschap waar iedereen kan zijn wie die is.

Door lid of vriend te worden committeer je jezelf aan de kerkgemeenschap. Je wordt dan ingeschreven in het register van de Protestantse Kerk.
Meld je aan door een bericht te sturen naar het Kerkelijk Bureau (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Twijfel je of wil je hierover spreken met een predikant, neem dan kontakt met een van de predikanten op (zie Contact)