Protestantse Vrijwilligersdienst

Protestantse Vrijwilligers Dienst

vrijwilligers 2

Elk jaar bezoeken vrijwilligers van de Protestantse Vrijwilligers Dienst (PVD) gemeenteleden van 77 jaar en ouder. Ook wordt de Elisabeth-bode bezorgd, een pastoraal magazine dat door ouderen graag gelezen wordt. Rond de kerstdagen ontvangen oudere gemeenteleden een leuke kerstattentie. Ook bij geboortes en jubilea gaat de PVD op bezoek. De PVD wordt hiervan op de hoogte gehouden door het kerkelijk bureau of de predikanten. Wil je graag bezoek ontvangen dan kun je een mailtje sturen aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Deze vrijwilligersgroep doet deze taak met veel plezier en het wordt door veel gemeenteleden erg op prijs gesteld. Het is een prachtig stukje pastoraat waarbij aandacht voor elkaar, het elkaar ontmoeten en zorgen dat zo veel mogelijk mensen gezien en gehoord worden, centraal staat.

Wil je je ook inzetten als vrijwilliger binnen de PVD, wacht dan niet en stuur een mailtje naar de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Mannen of vrouwen, een ieder die wil omzien naar de ander is welkom.