Koren

Projectkoor G-noot

In 2017 begon G-noot met een klein clubje mensen. Inmiddels staan er ruim 50 mensen op de lijst waarvan er gemiddeld 20 tot 25 deelnemen aan een optreden tijdens een viering. Het koor ondersteunt omstreeks acht maal per jaar een viering. Vooraf wordt thuis geoefend aan de hand van digitale bestanden. Een optreden tijdens een viering wordt voorafgegaan door drie repetities. Het koor staat onder leiding van IJsbrand ter Haar.

Het repertoire is divers. Naast veel onbekende en bekende liederen uit het liedboek zoekt G-noot in nauwe samenwerking met de predikanten naar verrassend koorrepertoire. Van middeleeuws tot modern, van religieus tot werelds. Regelmatig wordt een nieuw arrangement of compositie speciaal voor het projectkoor geschreven. Ook verkennen we andere vormen van vieringen, zoals met de poëzievieringen.

Iedereen die van zingen houdt, mag meedoen. Voor informatie stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Dagkoor De Ruimte

Dagkoor DRHet Dagkoor De Ruimte is er voor iedereen die van zingen houdt. Het koor repeteert iedere week op dinsdag van 13.00 tot 14.15 uur en daarna drinken we nog gezellig koffie of thee in De Ruimte. Het repertoire bestaat vooral uit liederen uit ons Liedboek en daarnaast eenvoudige kerkmuziek door de eeuwen heen.
Deelname is gratis voor iedereen die van zingen houdt, je betaalt alleen je eigen koffie of thee. Voor bladmuziek wordt gezorgd. Informatie bij dirigent Herman Schimmel 06.43.89.53.60.

.

Kinderkoor What’s Up

Zing je graag en ben je tussen de 6 en 13 jaar? Dan kun je meedoen met het kinderkoor What's Up. We zingen vrolijke, leuke, stoere, mooie, grappige en serieuze liedjes. We zingen 4 keer per jaar in een kerkdienst met bijvoorbeeld kerst en Pasen, onder leiding van dirigent IJsbrand ter Haar. We oefenen per keer 4 keer, direct na de kerkdienst op zondag van ongeveer 11.30 - 12.15 uur in De Ruimte, tegenover de kerk.

Doe je mee? Voor meer informatie of aanmelden, stuur een mailtje aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.