Pastoraat

PastoraatWerkwijze

Het College van Predikanten en Ouderlingen (CPO) draagt de verantwoordelijkheid binnen de gemeente voor het pastoraat.
Samen met een groot aantal vrijwilligers geven we vorm aan ons "gemeente zijn". We doen dat als bezielde mensen, vanuit het geloof dat ons telkens weer in beweging brengt en met elkaar verbindt. Zoekend, soms met vallen en opstaan, samen leren, vieren, delen en inspireren. Met De Ruimte als centraal ontmoetingspunt, thuishonk en uitvalsbasis.

Wil je weten welke activiteiten wanneer plaatsvinden? Kijk dan bij Activiteiten. Je bent altijd en overal welkom. Kerk-zijn doe je samen, alle dagen van de week en overal waar je bent.

Nieuw in Elst?

Woon je nog maar net hier in Elst en wil je meer weten over onze kerkelijke gemeente? Stuur een bericht met je vraag naar het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., bezoek een viering of kom langs in De Ruimte. Wij beantwoorden je vragen en maken graag nader kennis met je.

Belangrijke momenten in het leven

Geboorte, doop, huwelijk en overlijden. In elk mensenleven gebeurt ontzettend veel. Mooie momenten en fantastische ervaringen. Maar soms ook teleurstelling en tegenslag, bijvoorbeeld door ziekte, verlies van je werk, het wegvallen van iemand die je dierbaar is. Juist als het moeilijk is, komt het er op aan dat we er voor elkaar zijn. Iedereen is belangrijk en niemand hoeft tussen wal en schip te vallen. Je kunt bij ons terecht voor een goed gesprek of luisterend oor.

Contact, persoonlijk gesprek, bezoek

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met één van de predikanten (zie CONTACT) om samen een afspraak te maken.