Download als een iCal bestand

Tempel - Kerkmuseum
Locatie: GroteKerk
Datum: 02-03-2024
Tijd: 13:30-16:30
Onderwerp: Tempel - Kerkmuseum
Kerkdiensten

Ontdek in het Tempel-Kerkmuseum een bijzonder verhaal. Het verhaal over een 2000 jaar oude cultusplaats. Beleef de geschiedenis door een bezoek onder de kerkvloer. Bezoek daar overblijfselen van imposante tempels uit de Romeinse tijd en een middeleeuwse crypte. Ervaar de verhalen over Romeinen en Bataven, over Werenfried en over de Middeleeuwen tot aan de huidige tijd!

Een archeologisch monument, deel van de Nedergermaanse Limes, Werelderfgoed, uniek voor Nederland en West-Europa.

Toegang kerkzaal: gratis
Bezoek Romeinse ruimte en crypte alleen mogelijk d.m.v. rondleiding.
Entree + rondleiding: €5,- Kinderen t/m 12 jaar: €2,-
Rondleiding start om 14:00u

Rondleiding (buiten openingstijden) op aanvraag is bijna altijd mogelijk. Maak hiervoor een afspraak met de koster: 06-20902721 (ma-vr 09:00-10:00u).

Meer informatie: https://www.tempelkerkmuseum.nl
...