Download als een iCal bestand

Vredesconcert door Het Vrije Koor
Locatie: De Ruimte
Datum: 21-01-2024
Tijd: 15:00-17:00
Onderwerp: Vredesconcert door Het Vrije Koor
Info: Jan Jaap Nuiver
Kerkdiensten

Na het overweldigende succes van de Vredesconcerten van Het Vrije Koor in 2022 en 2023 kon een derde editie van Vredesvuur vanzelfsprekend niet uitblijven. Ook dit jaar zal Vredesvuur III weer in onder andere de Grote Kerk te beluisteren zijn, en wel op zondagmiddag 21 januari, aanvang 15.00 uur.

Naast de mooiste wereldvredesliederen door Het Vrije Koor zelf zal medewerking worden verleend door Renske van Gelder sopraan en Martijn Ruiter gitaar. Jelle Hoksbergen zal met zijn ontroerende pianospel het concert wederom omlijsten. Onder leiding van dirigent Jan Jaap Nuiver zullen Vredesliederen klinken uit alle tradities en alle delen van de wereld, traditiegetrouw zal er ook weer samen met de concertbezoekers worden gezongen. Het concert duurt een uur en is gratis toegankelijk. Bij het uitgaan van de kerk wordt ter bestrijding van de onkosten een vrijwillige bijdrage op prijs gesteld.

Het Vrije Koor heeft met Vredesvuur I en II indrukwekkende en professionele visitekaartjes afgegeven. De belangstelling voor deze Vredesconcerten was zo groot dat bezoekers die vlak voor aanvang arriveerden het concert hebben moeten staan. Ook dit jaar worden weer overvolle kerkzalen verwacht, wij raden u daarom aan uw plaatsen te reserveren op onderstaand e-mailadres.

Van harte welkom!

Voor reserveringen, contact en informatie:
Jan Jaap Nuiver
...